- کد خبر: 78551
- 2025/06/26 - 11:17
- 320 بازدید
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرورزشی، میلاد محمدی مدافع تیم پرسپولیس با انتشار استوری به حملات اسرائیل به کشورمان واکنش نشان داد. محمدی در استوری خود نوشت: خراب آنکس که آبادت نخواهد… ایران من… لینک کوتاه: https://armanetejarat.ir/?p=78551

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرورزشی، میلاد محمدی مدافع تیم پرسپولیس با انتشار استوری به حملات اسرائیل به کشورمان واکنش نشان داد.
محمدی در استوری خود نوشت:
خراب آنکس که آبادت نخواهد…
ایران من…
