فعالسازی سهمیه واردات تولیدی برای پاییز ۱۴۰۴ |

    کد خبر: 95527
    1404/06/16 - 05:02
    55 بازدید

فرمول نحوه محاسبه سهمیه واحدهای تولیدی برای واردات در پاییز ۱۴۰۴ مشخص شد.

فعالسازی سهمیه واردات تولیدی برای پاییز ۱۴۰۴

به گزارش بازار، سامانه جامع تجارت اعلام کرد، پیرو تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص سهمیه واردات سال ۱۴۰۴، به اطلاع رسانده می‌شود سهمیه فصل پاییز واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت قابل استفاده شده است.‌

نحوه محاسبه *سهمیه تولیدی* پاییز ۱۴۰۴ مطابق با فرمول زیر است:

سهمیه تولیدی پاییز ۱۴۰۴ برابر است با ارز عملکرد تولید ۱۷ ماهه (سال ۱۴۰۳ + فروردین الی مرداد ۱۴۰۴)+ ارز برنامه تولید شهریور الی آذر ۱۴۰۴*

چنانچه این سهمیه از سهمیه قبلی که تا تابستان ۱۴۰۴ در اختیار واحدهای تولیدی بوده است کمتر باشد، سهمیه قبلی به قوت خود باقی خواهد بود.
سایر توضیحات ارائه شده در اطلاعیه قبلی در رابطه با سهمیه و مصارف حوزه تولید، به قوت خود باقیست.

لینک کوتاه: https://armanetejarat.ir/?p=95527

موسسه تحلیل بازار فردا، گروهی متشکل از خبرنگاران و اقتصاددانان جوان است که با هدف تحلیل و بررسی رویدادها و تحولات اقتصادی ایران و جهان شکل گرفته و می کوشد با نگاهی نو به تحلیل و ارزیابی تحولات اقتصادی ایران و جهان بپردازد. اعضای موسسه تلاش می کنند با تکیه بر آخرین یافته های علمی و ضمن پرهیز از تقسیم بندی های رایج سیاسی و اقتصادی، بنیان گذار نگاهی نو در اقتصاد ایران باشند و برای حل مسائل اقتصادی امروز و فردای جامعه ایران به دنبال ارائه راهکارهایی متناسب با زیست بوم ایران بگردند. رصد و انتشار تازه ترین ترین اخبار رویدادهای اقتصادی، نقد و بررسی جریان ها و روندهای اقتصاد و بازار، آینده نگری و آینده پژوهی در حوزه های گوناگون اقتصادی، صنعتی و کشاورزی از جمله اقدامات و فعالیت های موسسه تحلیل بازار فردا است که در قالب رسانه های این موسسه در دسترس فعالان اقتصادی و صنعتی قرار می گیرد.

مطالب مرتبط

مطالب بیشتر»

پر بیننده ترین

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =