همراه اول، برند برتر در زمینه مشتری مداری و مسئولیت پذیری |

    کد خبر: 3361
    1402/09/09 - 06:13
    135 بازدید

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، به عنوان برند برتر در زمینه مشتری مداری و مسئولیت پذیری شناخته شد و موفق به دریافت تندیس ملی رضایتمندی مشتری شد. این اجلاس با هدف تجلیل از برندهای پیشرو در ارائه خدمات مشتری محور و مسئولیت پذیر، در روز یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. در این اجلاس، شرکت همراه اول با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت، از[…]

همراه اول، برند برتر در زمینه مشتری مداری و مسئولیت پذیری

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، به عنوان برند برتر در زمینه مشتری مداری و مسئولیت پذیری شناخته شد و موفق به دریافت تندیس ملی رضایتمندی مشتری شد.

این اجلاس با هدف تجلیل از برندهای پیشرو در ارائه خدمات مشتری محور و مسئولیت پذیر، در روز یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این اجلاس، شرکت همراه اول با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت، از جمله پوشش گسترده شبکه، سرعت بالای اینترنت، قیمت مناسب خدمات، و همچنین با راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند پاسخگویی به مشتریان، توانست نظر هیأت داوران را جلب کند و تندیس ملی رضایتمندی مشتری را از آن خود کند.

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، همواره بر ارائه خدمات دیجیتال و حفظ رضایت مشتریان خود تأکید داشته است. این شرکت با ارائه سرویس‌های دیجیتال جدید، ارتقای سطح وفاداری مشترکان، بهبود بهره‌وری، افزایش رضایت کارکنان، ارتقای جایگاه برند و حفظ جایگاه پرچمداری در بازار رقابتی، توانسته نرخ رضایت مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ کند.

لینک کوتاه: https://armanetejarat.ir/?p=3361

سلام من امیر حبیب زاده هستم، دانش آموخته مدیریت بازرگانی که چندسالی هست در حوزه دیجیتال مارکتینگ و روابط عمومی دیجیتال (Digital Pr) در حال فعالیت و خدمت رسانی به شما عزیزانم.

مطالب مرتبط

مطالب بیشتر»

پر بیننده ترین

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =