- 3361
- ۱۴۰۲/۰۹/۰۹ - ۰۶:۱۳
- 75 بازدید
شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، به عنوان برند برتر در زمینه مشتری مداری و مسئولیت پذیری شناخته شد و موفق به دریافت تندیس ملی رضایتمندی مشتری شد. این اجلاس با هدف تجلیل از برندهای پیشرو در ارائه خدمات مشتری محور و مسئولیت پذیر، در روز یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد. در این اجلاس، شرکت همراه اول با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت، از[…]
شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، به عنوان برند برتر در زمینه مشتری مداری و مسئولیت پذیری شناخته شد و موفق به دریافت تندیس ملی رضایتمندی مشتری شد.
این اجلاس با هدف تجلیل از برندهای پیشرو در ارائه خدمات مشتری محور و مسئولیت پذیر، در روز یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد.
در این اجلاس، شرکت همراه اول با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت، از جمله پوشش گسترده شبکه، سرعت بالای اینترنت، قیمت مناسب خدمات، و همچنین با راهاندازی سامانههای هوشمند پاسخگویی به مشتریان، توانست نظر هیأت داوران را جلب کند و تندیس ملی رضایتمندی مشتری را از آن خود کند.
همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، همواره بر ارائه خدمات دیجیتال و حفظ رضایت مشتریان خود تأکید داشته است. این شرکت با ارائه سرویسهای دیجیتال جدید، ارتقای سطح وفاداری مشترکان، بهبود بهرهوری، افزایش رضایت کارکنان، ارتقای جایگاه برند و حفظ جایگاه پرچمداری در بازار رقابتی، توانسته نرخ رضایت مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ کند.