روش اعلام تخلفات در فروش کالاهای اساسی |

    کد خبر: 78209
    1404/04/05 - 10:10
    10 بازدید

معاون سازمان تعزیرات حکومتی از نظارت و رسیدگی مستمر به شکایات مردمی در امور فروش کالاهای اساسی خبر داد و از مردم خواست تخلفات را از طریق سامانه‌ها و تماس‌های معرفی شده گزارش دهند.

به گزارش بازار، معاون سازمان تعزیرات حکومتی گفت: خدمات نظارتی و رسیدگی به شکایات مردمی از طریق سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی به‌صورت مستمر در حال انجام است.

از مردم عزیز درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و یا تماس با شماره ۱۲۴ وزارت صمت گزارش دهند.

همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ برای دریافت شکایات مردمی در سراسر کشور فعال است و تمام گزارش‌ها در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه: https://armanetejarat.ir/?p=78209

موسسه تحلیل بازار فردا، گروهی متشکل از خبرنگاران و اقتصاددانان جوان است که با هدف تحلیل و بررسی رویدادها و تحولات اقتصادی ایران و جهان شکل گرفته و می کوشد با نگاهی نو به تحلیل و ارزیابی تحولات اقتصادی ایران و جهان بپردازد. اعضای موسسه تلاش می کنند با تکیه بر آخرین یافته های علمی و ضمن پرهیز از تقسیم بندی های رایج سیاسی و اقتصادی، بنیان گذار نگاهی نو در اقتصاد ایران باشند و برای حل مسائل اقتصادی امروز و فردای جامعه ایران به دنبال ارائه راهکارهایی متناسب با زیست بوم ایران بگردند. رصد و انتشار تازه ترین ترین اخبار رویدادهای اقتصادی، نقد و بررسی جریان ها و روندهای اقتصاد و بازار، آینده نگری و آینده پژوهی در حوزه های گوناگون اقتصادی، صنعتی و کشاورزی از جمله اقدامات و فعالیت های موسسه تحلیل بازار فردا است که در قالب رسانه های این موسسه در دسترس فعالان اقتصادی و صنعتی قرار می گیرد.

مطالب مرتبط

مطالب بیشتر»

پر بیننده ترین

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =