۸۸ درصد از ایردراپ‌های کریپتو شکست می‌خورند، اما ایردراپ پاندا اینجاست تا بماند |

    کد خبر: 99186
    1404/08/03 - 05:08
    34 بازدید

جکسون دنکا، مدیرعامل آزورا، معتقد است که ایردراپ‌های کریپتو در نهایت به حاشیه خواهند رفت و عرضه‌های عمومی اولیه (IPO) جایگزین آنها خواهند شد، اما اگر راهی برای نجات آنها وجود داشته باشد چه؟ ایردراپ‌ها یک روش رایج در میان پروژه‌های جدید کریپتو هستند، اما طبق داده‌های جمع‌آوری شده در طول هفت سال گذشته، حدود ۸۸ درصد از توکن‌های ایردراپ شده در عرض سه ماه ارزش خود را از دست می‌دهند.

۸۸ درصد از ایردراپ‌های کریپتو شکست می‌خورند، اما ایردراپ پاندا اینجاست تا بماند

به گزارش اقتصادآنلاین، گزارش ۱۸ سپتامبر تحلیل‌گر DappRadar، سارا گرگلاس، نشان داد که از سال ۲۰۱۷، پروژه‌ها بیش از ۲۰ میلیارد دلار ایردراپ توزیع کرده‌اند، اما ۸۸ درصد از توکن‌های ایردراپ شده در عرض چند ماه ارزش خود را از دست داده‌اند.

رابرت هوگندورن، رئیس محتوای DappRadar گفت که توزیع توکن کلید موفقیت در یک ایردراپ است: پروژه‌ها می‌خواهند توکن خود را در دست دارندگان واقعی و وفادار قرار دهند.

برخی از ایردراپ‌های موفق از روش‌های خاصی برای توزیع توکن‌ها استفاده کردند. مثلاً پروژه‌ای مانند Optimism توکن‌های خود را به صورت مرحله‌ای و تدریجی توزیع کرد یا توزیع آنها را به گروه خاصی از افراد محدود کرد. این کار به این دلیل انجام می‌شود که افراد توکن‌ها را به سرعت نفروشند و در عوض، بیشتر در پروژه مشارکت کنند.

اما نکته مهم این است که هیچ روش واحدی برای موفقیت در ایردراپ وجود ندارد. موفقیت به عوامل مختلفی مانند نحوه توزیع توکن‌ها، تناسب محصول با نیاز‌های بازار و کاربرد واقعی توکن بستگی دارد.

“علاوه بر این، روند‌های کلی بازار نیز تأثیر زیادی بر ارزیابی ایردراپ‌ها دارند. یک ایردراپ موفق، ایردراپی است که توانسته باشد جامعه را پس از توزیع توکن، به محصول خود علاقه‌مند نگه دارد. ”

اولین ایردراپ ثبت شده در دنیای کریپتو در سال ۲۰۱۴ اتفاق افتاد، زمانی که پروژه آووراکوین توکن بومی خود، AUR، را به عنوان یک جایگزین ایسلندی برای بیت‌کوین ایردراپ کرد.

۸۸ درصد از ایردراپ‌های کریپتو شکست می‌خورند، اما ایردراپ پاندا اینجاست تا بماند

پروژه‌های کریپتو نیاز دارند که دارندگان را به دقت انتخاب کنند

در دهه‌ای که از راه‌اندازی آووراکوین می‌گذرد، هوگندورن می‌گوید که ایردراپ‌ها بیشتر در زمان‌هایی که بازار کریپتو در حال رشد و رونق است (به اصطلاح بازار صعودی) اتفاق می‌افتند. این ایردراپ‌ها در حال تغییر و پیشرفت هستند و پروژه‌ها از روش‌های مختلفی مانند تعاملات زنجیره‌ای (فعالیت‌های مربوط به بلاک‌چین)، کمپین‌های تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی و تأمین نقدینگی (فراهم کردن پول برای خرید و فروش توکن‌ها) استفاده می‌کنند تا موفق‌تر باشند.

با این حال، هوگندورن استدلال می‌کند که پروژه‌ها نیاز دارند تا بیشتر به تحلیل فعالیت‌های زنجیره‌ای کاربران، رفتار تجاری و حتی “شهرت” آنها در رسانه‌های اجتماعی توجه کنند تا از وقوع موارد شکار و مزرعه‌داری ایردراپ جلوگیری کنند.

ما در حال دیدن این هستیم که توزیع ایردراپ‌ها به شهرت کاربران بستگی پیدا کرده است. به عبارت دیگر، پروژه‌ها به فعالیت‌های کاربران در رسانه‌های اجتماعی توجه می‌کنند و بر اساس آن شهرت آنها، توکن‌ها را توزیع می‌کنند.

علاوه بر این، برخی پروژه‌ها از پلتفرم‌هایی استفاده می‌کنند که به کاربران در ازای مشارکت و فعالیت‌هایشان پاداش می‌دهند، تا بخشی از ایردراپ‌های خود را به این صورت توزیع کنند. به این ترتیب، افرادی که بیشتر در پروژه مشارکت دارند، می‌توانند توکن‌های بیشتری دریافت کنند.

معرفی ایردراپ پاندا: فرصت جدید در دنیای کریپتو

ما با افتخار ایردراپ پاندا را معرفی می‌کنیم، یک پروژه نوآورانه که به کاربران توکن نات کوین (NOT) اهدا می‌کند. هدف ما ایجاد یک جامعه فعال و پایدار از کاربران است که با انجام ماموریت‌های ساده و سرگرم‌کننده، می‌توانند پاداش‌های ویژه‌ای را دریافت کنند.

چرا ایردراپ پاندا؟

طبق آمارها، ۸۸ درصد از ایردراپ‌های کریپتو در سه ماه اول ارزش خود را از دست می‌دهند. اما ایردراپ پاندا با رویکردی متفاوت طراحی شده است. ما به این نکته توجه داریم که توزیع صحیح توکن‌ها و حفظ نقدینگی از عوامل کلیدی موفقیت یک ایردراپ هستند. به همین دلیل، ما از یک برنامه آزادسازی تدریجی استفاده می‌کنیم و به کاربران برای فعالیت مداوم پاداش می‌دهیم. این روش به ما کمک می‌کند تا نقدینگی پروژه را حفظ کنیم و از نوسانات شدید جلوگیری کنیم.

ماموریت‌های ساده و پاداش‌های جذاب

کاربران ایردراپ پاندا با انجام ماموریت‌های ساده و سرگرم‌کننده، می‌توانند توکن‌های نات کوین (NOT) را به دست آورند. این ماموریت‌ها شامل فعالیت‌های مختلفی است که به رشد جامعه و تعامل بیشتر کاربران کمک می‌کند. ما به این باور داریم که کاربران فعال و مشارکت‌کننده، ارزش بیشتری به پروژه اضافه می‌کنند و باعث می‌شوند ایردراپ ما موفق‌تر باشد.

آینده ایردراپ‌ها

ما اعتقاد داریم که روند‌های جدید در زمینه پاداش دادن به کاربران برای نگه‌داری توکن‌ها به یک رویه استاندارد تبدیل خواهد شد. در ایردراپ پاندا، ما به دنبال ایجاد یک جامعه پایدار و فعال هستیم که در آن کاربران به پروژه علاقه‌مند باشند و در طول زمان در آن مشارکت کنند.

به جمع ما بپیوندید و از فرصت‌های منحصر‌به‌فرد ایردراپ پاندا بهره‌مند شوید! برای اطلاعات بیشتر و شرکت در ایردراپ، به وب‌سایت ما مراجعه کنید و با ما در شبکه‌های اجتماعی همراه باشید.

ایردراپ‌های پروژه‌های ضعیف محکوم به شکست هستند

جکسون دنکا، مدیرعامل آزورا، یک پلتفرم دیفای که از سوی دوقلو‌های وینکلووس حمایت می‌شود، گفت که بسیاری از توکن‌های ایردراپ شده ارزش خود را از دست می‌دهند، زیرا به پروتکل‌هایی متصل هستند که از نظر بنیادی ناپایدارند، “واقعاً مورد پذیرش قرار نگرفته‌اند و درآمدی تولید نمی‌کنند. ”

حتی اگر پروژه‌ها تلاش کنند تا با روش‌های مختلف مثل انگیزش مالی یا رشوه دادن به کاربران، توجه آنها را جلب کنند، باز هم حقیقت این است که بعضی از دارایی‌ها از نظر سرمایه‌گذاری بهتر از بقیه هستند. به عبارت دیگر، ارزش واقعی یک دارایی به کیفیت و پایداری آن بستگی دارد و نمی‌توان با روش‌های سطحی آن را تغییر داد.

“ایردراپ‌ها، صرف‌نظر از اینکه ساختار آنها چقدر ناقص باشد، اگر به یک محصول خوب یا در حال رشد مرتبط باشند، در یک افق زمانی مناسب افزایش قیمت خواهند داشت. ”

هایپرلیکوئید به عنوان بهترین ایردراپ راه‌اندازی شده در نوامبر ۲۰۲۴ تحسین شد، زیرا از سرمایه‌گذاران خطرپذیر اجتناب کرد و به شدت بر مشارکت جامعه تأکید کرد.

دنکا پیش‌بینی می‌کند که در آینده، ایردراپ‌ها کمتر مورد توجه قرار خواهند گرفت و جای خود را به عرضه‌های اولیه توکن (ICO) خواهند داد. در ICO، سرمایه‌گذاران قبل از اینکه توکن‌ها در بازار آزاد فروخته شوند، برای خرید آنها هزینه می‌کنند. این روش شبیه به عرضه عمومی اولیه (IPO) در بازار‌های سهام است، اما به جای سهام، توکن‌های کریپتو عرضه می‌شود. به همین خاطر، به نظر دنکا، ایردراپ‌ها دیگر آنقدر محبوب نخواهند بود.

بیشتر بدانید: داشتن یک بیت کوین در سال ۲۰۲۵ چقدر خاص است؟

“هیچ بازار مالی دیگری در جهان به کاربران خود سهام رایگان نمی‌دهد. اوبر این کار را نکرد، رابینهود این کار را نکرد و فیسبوک نیز این کار را نکرد. ”

“ما به عقب نگاه خواهیم کرد و به محبوبیت ایردراپ‌ها به عنوان یک نوسان موقتی در تاریخ گسترده‌تر بازار‌های کریپتو فکر خواهیم کرد، هرچند که آنها همیشه وجود خواهند داشت. ”

نیاز‌های نقدینگی نیز باید مورد توجه قرار گیرد

یکی دیگر از مشکلات کلیدی که ایردراپ‌ها با آن مواجه هستند، نقدینگی است. کانی لی، مدیرعامل SecondSwap، یک بازار برای تجارت توکن‌های قفل شده، گفت که ایردراپ‌ها ارزش خود را از دست می‌دهند، زیرا پروژه‌های پشت آنها نقدینگی و توکن‌ها را بسیار سریعاً و بیش از حد منتشر می‌کنند و بازار را با توکن‌ها غرق می‌کنند.

طبق گفته لی، دو نمونه موفق از ایردراپ‌ها به کاربران پاداش داده‌اند که به طور مداوم و فعال در پروژه‌ها شرکت کرده‌اند. این کار باعث شده است که نقدینگی (یعنی میزان توکن‌هایی که در بازار وجود دارد و قابل معامله هستند) حتی بعد از نوسانات اولیه حفظ شود.

این پروژه‌ها همچنین از یک برنامه آزادسازی تدریجی استفاده کرده‌اند، به این معنی که توکن‌ها به آرامی و در مراحل مختلف به بازار عرضه شده‌اند، نه اینکه همه به یکباره منتشر شوند. این روش کمک می‌کند تا بازار دچار نوسانات شدید نشود و ارزش توکن‌ها حفظ شود.

“هر دو رویکرد به یک اصل اشاره دارند: ارزش زمانی طولانی‌تر می‌ماند که کاربران درگیر بمانند و نقدینگی به تدریج ساخته شود. ” او اضافه کرد.

در آینده، لی معتقد است که روند‌هایی در زمینه پاداش دادن به کاربران برای نگه‌داری توکن‌ها به یک رویه استاندارد تبدیل خواهد شد. او گفت:

“نقدینگی پایدار باید هدف اصلی هر طراحی ایردراپ باشد. این موضوع به تعداد کیف‌پول‌هایی که توکن‌ها را دریافت می‌کنند مربوط نیست، بلکه به این مربوط است که آن توکن‌ها چه مدت در بازار فعال باقی می‌مانند. ”

“برنامه‌هایی که به مشارکت مداوم پاداش می‌دهند یا تأمین را به صورت مرحله‌ای آزاد می‌کنند، به جلوگیری از اصلاحات شدید که پس از توزیع‌های انبوه اتفاق می‌افتد، کمک می‌کنند. ”

لینک کوتاه: https://armanetejarat.ir/?p=99186

اقتصاد آنلاین پرمخاطب ترین رسانه اقتصادی در ایران اقتصاد آنلاین دارای مجوز به شماره ۷۴۳۳۴ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال ۸۹ آغاز بکار کرده و هم اکنون پرمخاطب ترین پایگاه خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد. پایگاه خبری اقتصاد آنلاین صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مریم کاظمی شورای سیاستگذاری: علی مروی / صادق الحسینی / سعید عباسیان / هاشم آردم سردبیر: سعید عباسیان مدیر بازرگانی: محمدمهدی حسینی دبیر تحریریه: عاطفه حسینی اقتصادآنلاین در شبکه‌های مجازی: صفحه رسمی اقتصادآنلاین در توییتر: https://twitter.com/eghtesad_online صفحه رسمی اقتصادآنلاین در اینستاگرام: https://www.instagram.com/eghtesadonline_ آدرس دفتر: یوسف آباد. میدان سلماس. خیابان فتحی شقاقی غربی. پلاک ۱۱۶. واحد ۱ تلفن دفتر مرکزی: ۱۳ و ۸۸۲۲۵۶۱۲ - ۸۶۰۹۳۶۲۸ - ۸۶۰۹۳۷۸۶ فکس: ۸۸۰۲۳۶۹۳ آیین نامه اخلاق حرفه‌ای اقتصاد آنلاین ۱- روزنامه‌نگار ما به واقعیت‌های عینی توجه می‌کند و اخبار صحیح و دقیق و تفسیرهای منطقی و منصفانه را در اختیار خوانندگان می‌گذارد. روزنامه نگار ما به هیچ وجه جناحی عمل نمی کند و تنها خط قرمز او قانون و خطوط مشخص شده توسط مقام معظم رهبری است. ۲- روزنامه‌نگاری یک خدمت اجتماعی است، نه یک فعالیت بازرگانی و روزنامه‌نگار همواره براساس وجدان اخلاق عمل می‌کند. در این راستا بخش خبر و بخش بازرگانی در اقتصاد آنلاین کاملا مجزا هستند. ۳- روزنامه‌نگاران اقتصاد آنلاین اگر اخباری را از منبعی دیگر منتشر کنند، حتما منبع را ذکر می کنند. ۴- سرقت ادبی، مخدوش ساختن متن‌ها و سندها و حذف اطلاعات اساسی رویدادها در اقتصاد آنلاین مطرود است. ۵- روزنامه‌نگار ما از پذیرش هرگونه پاداش مادی برای پیش‌برد مقاصد خصوصی مغایر با مصالح عمومی، خودداری می‌کند. ۶- اقتصاد آنلاین و روزنامه نگارانش از قبول هرگونه فشار و تهدید برای انتشار مطالب یا تغییر محتویات آنها، خودداری کرده و از خط‌مشی عمومی رسانه و اصول شرافت حرفه ای خویش تبعیت می‌کند. ۷- روزنامه‌نگار ما با احترام به استقلال و حاکمیت ملی، نظم و امنیت عمومی و مصالح همگانی از اصول شرافت حرفه‌ای خویشتن تبعیت می‌کند. ۸- روزنامه‌نگار ما به اصول دینی و معتقدات مذهبی، آداب و سنن قومی و ملی، اخلاق حسنه و عفت عمومی احترام می‌گذارد و از گرایش به تبعیض خصومت آمیز در این زمینه‌ها و همچنین تشویق و تحریک به جنگ تجاوزکارانه نسبت به کشورهای دیگر خودداری می‌کند. ۹- روزنامه‌نگار ما برای پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انسانی از جمله عدالت‌طلبی، آزادیخواهی، صلح و امنیت بشر، استقلال و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ملت‌ها و فرهنگ‌ها، احترام خاص قائل است. ۱۰- کوشش در راه همزیستی مسالمت‌آمیز ملت‌ها، مقابله با گسترش وسایل و ادوات کشتار جمعی، جلوگیری از آلودگی محیط‌زیست و مبارزه علیه سلطه فرهنگی از رسالت‌های مهم روزنامه‌نگاری است. ۱۱- احترام به حیثیت شخصی و حریم خصوصی افراد، خودداری از توهین، تهمت و افتراء نسبت به اشخاص و تلاش در حفظ سلامت و آرامش روانی جامعه از وظایف روزنامه‌نگاران ما محسوب می‌شود. ۱۲- روزنامه‌نگار ما موظف است ضمن دفاع از آزادی خبر و تفسیر و انتقاد، اسرار حرفه‌ای خود را حفظ کند و از افشای اطلاعات و اخباری که به صورت محرمانه به‌دست می‌آورد به جز مواردی که با حکم دادگاه مشخص می‌شود، خودداری کند. درباره اقتصاد آنلاین بیشتر بدانید: اقتصاد آنلاین با رنک ۳۰ الکسا در ایران، به عنوان پر بازدیدترین وب‌سایت خبری-تحلیلی اقتصادی در ایران شناخته می‌شود. مخاطبان اقتصاد آنلاین صاحبان کسب و کار، مدیران، روسای شرکت‌ها و فعالان اقتصادی هستند که می‌خواهند یک روز زودتر از اخبار مطلع شوند و در نتیجه به روزنامه‌ها اکتفا نمی‌کنند. اقتصاد آنلاین، به عنوان اولین سایت جامع خبری-تحلیلی اقتصاد ایران از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است. هدف ما از راه اندازی "اقتصاد آنلاین" پاسخگویی به نیاز برآورده نشده مخاطبان در جهت دسترسی به منبع مطمئن اخبار و تحلیل های لحظه به لحظه اقتصادی ایران و جهان است. هم اکنون فعالان اقتصادی در ایران با چالش‌های فراوانی دست به گریبان هستند. یکی از این چالش‌ها نبود سیستم اطلاع رسانی مستقل و مطمئنی است که اخبار و تحلیل های اقتصادی را در هفت روز هفته و در بیست و چهار ساعت شبانه‌روز در اختیار آنان قرار دهد. همانطور که می‌دانیم، نبود چنین رسانه‌ای موجبات عدم تحرک بازار اطلاعات را فراهم آورده که از عوامل ناکارایی در سیستم اقتصادی است. امید است با وجود این سایت و امکانات جانبی آن که به طور مستمر به مخاطبان عرضه و معرفی خواهند شد، بتوانیم سهمی در پویایی هرچه بیشتر سیستم اقتصادی در ایران داشته باشیم. البته در این مسیر توجه به سیاست های دولتی و در امان ماندن از گرداب سیاست گذاری‌های متزلزل و خلق‌الساعه برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ضروری است که ما سعی می کنیم با نقد و بررسی این سیاست گذاری‌ها و روشن کردن راه پیش رو در این مسیر در کنار شما باشیم. در همین راستا، اقتصاد آنلاین تلاش در جهت بهبود فضای سیاستگذاری عمومی و نقد و بررسی این حوزه را از وظایف اصلی خود به شمار می‌آورد. خبرگزاری اقتصاد نیوز یک گروه رسانه‌ای است که به پوشش اخبار دنیای اقتصاد در دسته‌ها و حوزه‌های مختلف می‌پردازد. اقتصاد نیوز، سایت مرجع اقتصاد ایران، آخرین اخبار اقتصادی را همراه با پوشش لحظه‌ای قیمت‌ها در بازارهای طلا، سکه، ارز و رمز ارز، مسکن، خودرو و لوازم خانگی منعکس می‌کند. وبسایت خبرگزاری اقتصاد نیوز که با هدف جبران چالش‌ها و نواقصات خبری در حوزه اقتصاد و سایر اخبار ایران و دنیا وارد عرضه ظهور شده است، یکی از پربازدید ترین وبسایت‌های خبری در حوزه دنیای اقتصاد به شمار می‌رود و توانسته است رنک 18 الکسا در ایران را کسب نماید. روزانه بیش از یک میلیون کاربر از این مجموعه بازدید می‌کنند و اخبار پوشش داده شده توسط این خبرگزاری را دنبال می‌کنند. اقتصاد نیوز تمامی اخبار لحظه به لحظه‌ای به همراه مقالات تحلیلی در حوزه بورس، اخبار مسکن و شهری، اخبار خودرو، اخبار سیاسی، اخبار بانک و بیمه، اخبار اقتصادی، اخبار تولید و تجارت، اخبار استارتاپ‌ها و اخبار طلا و ارز شامل: اطلاعات لحظهای و بروز قیمت دلار، قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت یورو، قیمت بیت کوین، قیمت درهم امارات، قیمت لیر ترکیه، قیمت یوان چین، قیمت دینار عراق، نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو را پوشش می‌دهد. در اقتصاد نیوز می‌توانید بخش‌های متنوع دیگری همچون، الفبای اقتصاد، هواشناسی اقتصاد، ماشین زمان، ویژه نامه، وب‌گردی را نیز مشاهده نمایید. در بخش اخبار سایر رسانه‌ها، داغ‌ترین و بروزترین اخبار سایر حوزه‌های دارای اهمیت و پرجستجو مانند مسائل حوزه بهداشت، اخبار روز و... قابل نمایش است. علاوه بر آن، پربازدیدترین اخبار مرتبط با هر دسته‌بندی نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. دنیای اقتصاد تابان به عنوان صاحب امتیاز خبرگزاری اقتصاد نیوز به ثبت رسیده است. دنیای اقتصاد تابان که با نام گروه رسانه ای دنیای اقتصاد نیز از آن یاد می‌شود یک شرکت و مؤسسه رسانه‌ای در ایران است. علاوه بر سایت خبری اقتصاد نیوز، روزنامه دنیای اقتصاد، هفته ‌نامه تجارت فردا، شبکه اینترنتی اکوایران، وب‌سایت واحد توسعه دانش، وب‌سایت همایش‌های دنیای اقتصاد، روزنامه انگلیسی ‌زبان فایننشال تریبون نیز به عنوان زیرمجموعه‌های این گروه رسانه‌ای مشغول فعالیت هستند. گروه دنیای اقتصاد همچنین دارای مرکز پژوهش‌ها، انتشارات و مرکز همایش‌ها نیز می‌باشد. اولین زیرمجموعه این هلدینگ، دنیای اقتصاد، از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرده است. روزنامه فایننشال تریبیون، نیز به عنوان تنها روزنامه اقتصادی ایران منتشر شده به زبان انگلیسی شناخته می‌شود. مدیر مسئول خبرگزاری اقتصاد نیوز آقای علیرضا بختیاری، مدیرعامل شرکت دنیای اقتصاد تابان است. آقای بختیاری در توضیح و تشریح مجموعه فعالیت‌های دنیای اقتصاد بیان می‌دارند که: پس از به ثبات رسیدن مجموعه روزنامه «دنیای اقتصاد» برای پوشش و جبران نقاط ضعف کشف شده در روزنامه از جهات مختلف و تحقق بخشیدن به برنامه‌های توسعه فعالیت خود، تصمیم گرفته شد تا هفته نامه تجارت فردا در تیرماه سال 1391 راه‌اندازی شود. این تصمیم بدلیل عدم برخورداری از پتانسیل ارائه مقالات، گزارش‌ها و محتوای تحلیلی که از عمق بیشتری برخوردار هستند، در روزنامه دنیای اقتصاد اخذ شده است. وی اظهار می‌کند که یک فعال اقتصادی به هر ترتیب در فرآیند کاری خود در طول روز به اطلاعاتی نیاز پیدا خواهد کرد که نه در قالب روزنامه و نه در قالب هفته‌نامه نمی‌گنجد. پکیجی تشکیل شده از اخبار، گزارش و تحلیل در قالب بسته‌ای قابل استفاده هم در لپ‌تاب‌ها و کامپیوترهای شخصی و هم موبایل‌های هوشمند می‌تواند کارایی گردش باز اطلاعات را برای فعالان بخش خصوصی و بنگاه‌ها افزایش دهد. به گفته مدیر عامل این شرکت، در گام‌های بعدی برای مرتفع سازی چالش‌های رسانه در ایران از منظر اقتصادی بدنبال ایجاد یک منبع به زبان اصلی برای سرمایه‌گذاران خارجی برآمدیم تا بتواند از آن منبع کسب اطلاعات کند. بدین ترتیب، یکی از اجزای هلدینگ یعنی روزنامه انگلیسی «financial tribion» را به فعالان اقتصادی و بنگاه‌ها عرضه شد. فعالیت‌های توسعه بخشی دنیای اقتصاد تابان ادامه دارد و در این راستا نیز مرکز پژوهش‌ها، انتشارات، مرکز همایش‌ها در کنار روزنامه و هفته‌نامه و حالا پایگاه خبری «اقتصادنیوز» از جمله اقدامات توسعه بخشی به ارکان‌های مختلف این مجموعه می‌باشد. در این مجموعه مسئولیت سردبیری وب‌سایت‌های خبری دنیای اقتصاد و اقتصادنیوز برعهده آقای مهدی نوروزیان گذاشته شده است. آقای محمدصادق نخجوانی مسئولیت مدیریت وب‌سایت‌ها و فضای مجازی را برعهده دارد. معاونت وبسایت‌های خبری دنیای اقتصاد را فاطمه استیری انجام می‌دهد. توسعه بازار را زینب سادات میرهادی مدیریت می‌کند. به منظور انجام وظایف دبیر سایت اقتصاد نیوز از توان حمید متقی بهره گرفته می‌شود و امیر اشراقی نیز در سمت مدیریت روابط عمومی این خبرگزاری مشغول فعالیت می‌باشد. برای برقراری تماس با هر بخش و مسئول مربوطه در اقتصاد نیوز راه‌های ارتباطی مختلفی در اختیار کاربران گذاشته شده است. کاربران می‌توانند از طریق تلفن تماس و نمابرهای درج شده در وبسایت این خبرگزاری با بخش مدنظر ارتباط برقرار کنند. از دیگر خدماتی که در اقتصاد نیوز ارائه می‌شود، انجام تبلیغات بنری و رپورتاژ آگهی برای سایر سایت‌هایی است که تمایل دارند تا از پتانسیل‌های این خبرگزاری پربازدید برای بهبود وضعیت سایت خود بهره ببرند. در صفحه تماس با شما می‌توانید، راه‌های تماس برای هماهنگی و پذیرش آگهی را در بخش‌های مختلف گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد را مشاهده نمایید. لازم به یادآوری است که موضوعات اقتصادنیوز بورس، اقتصاد نیوز ارز دیجیتال، اقتصاد نیوز قیمت ارز، اقتصاد نیوز خودرو از پربازدیدترین های روزانه هستند. کاربران می‌توانند آگهی، تبلیغات و رپورتاژ خود را برای درج در روزنامه و وبسایت اقتصاد نیوز، دنیای اقتصاد، روزنامه فایننشال تریبیون، هفته نامه تجارت فردا، شبکه اینترنتی اکوایران، وب سایت دنیای بورس و کلیه کانال‌های تلگرام از طریق تلفن، فکس، ایمیل و حساب تلگرام اعلام شده در اختیار مدیریت قرار دهند. علاقمندان به شبکه‎‌های اجتماعی نیز می‌توانند کانال خبری اقتصاد نیوز را در شبکه‌ها و بسترهای مختلف مانند: فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و تلگرام دنبال کنند و با دانلود اقتصاد نیوز از اخبار اقتصادی ایران و جهان باخبر شوند. اقتصاد نیوز در تلگرام با آدرس eghtesadnews_com@ در اینستاگرام با آیدی eghtesadnews_com@ در توییتر با آدرس eghtesadnews@ و در فیس‌بوک با نشانی eghtesadnews فعالیت می‌کند. روزانه می‌توانید مهم‌ترین و بروزترین اخبار حوزه اقتصاد و پربحث‌ترین اخبار ایران و دنیا را در شبکه‌های اجتماعی اقتصاد نیوز دریافت کنید. علاوه بر آن، افرادی که تمایل به مراجعه حضوری دارند می‌توانند به آدرس تهران، خیابان مطهری، بین میرزای شیرازی و سنایی، پلاک ۳۷۰ مراجعه نمایند. همچنین متقاضیانی که مایل به همکاری با رسانه‌ اقتصاد نیوز می‌باشند می‌توانند رزومه خود را از طریق ایمیل سازمانی jobs@den.ir تکمیل و ارسال نمایند. پس از بررسی رزومه‌ها، از افرادی که دارای شرایط مورد نیاز باشند، برای مصاحبه دعوت بعمل می‌آید. باید توجه داشته باشید که تقاضای همکاری صرفا با ارسال رزومه از طریق ایمیل سازمانی گروه انجام می‌گردد. پس از بررسی رزومه‌ها، از متقاضیانی که دارای شرایط احراز شغل مورد نیاز باشند از سوی مدیریت منابع انسانی وپشتیبانی برای انجام مصاحبه بصورت تماس تلفنی دعوت می‌شود. به یاد داشته باشید که اقتصاد نیوز با متقاضیان از طریق پیامک یا ایمیل تماس نمی‌گیرد.

مطالب مرتبط

مطالب بیشتر»

پر بیننده ترین

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =